ÅBNINGSTIDER

Catering er til større begivenheder og derfor er der som udgangspunkt ikke bestemte åbningstider. Send altid en forespørgsel til: service@norevent.dk med dato, cirka antal og lokation for afvikling.

Prisen afhænger af menu og om der skal kokke med til afvikling. Priserne på vores hjemmeside er altid eksklusiv kokke til afvikling på dagen.

MENUEN

Som udgangspunkt er vores menuer til de pågældende sæsoner faste for at sikre den råde tråd i vores DNA, kvaliteten på maden og at vi bruger de helt rigtige råvarer, der passer til sæsonen. Dog vil vi gerne forsøge at imødekomme særlige ønsker til menuerne, hvis dette skulle være aktuelt.

Skulle nogen i selskabet have særlige allergener / være vegetarer kan vi naturligvis godt imødekomme dette. Senest 7 hverdage før arrangementet skal vi oplyses omkring dette og på dagen skal der være en bordplan med placering af eventuelle allergener, vegetarer m.m.

Som udgangspunkt laver vi ikke prøvemiddage og anbefaler, at I læser vores anmeldelser på Trustpilot og Facebook. Hvis I gerne vil have en prøvemiddag, skal vi bookes til en Private Dining til minimum 8 personer, hvor vi kan lave den ønskede menu. Alternativt har flere af vores tidligere brudepar bestilt vores Nordiske Tapas, som har givet dem et godt indtryk af vores stil, anretning og smage.

PERSONALE TIL AFVIKLING

Er selskabet over 25 gæster skal I regne med 2 kokke til afvikling. Det vil være en udlært kok og en kokkeelev/køkkenassistent, der afvikler selskabet. Varigheden af kokketimer afhænger af antal indslag og type af arrangement, men forvent cirka 4 til 5 timer.

Vores kokke ankommer cirka en time før I og jeres gæster går til bords og bliver indtil desserten er ryddet.

Vores kokke portionsanretter som udgangspunkt alle retterne og præsenterer hver enkelt ret for jer og jeres gæster.

Der tillægges et kørselsgebyr på den endelige faktura svarende til 5 kr. pr. påbegyndt km.

Som udgangspunkt kan vi ikke være behjælpelige med tjenere/serveringsfolk og anbefaler, at I selv finder nogen, som kan gå til hånde både inden, under og efter middagen. Af erfaring skal I forvente, at 1 tjener kan klare cirka 20 gæster.

DET PRAKTISKE

Der skal som minimum være en ovn, komfur, køle/fryseplads og adgang til vand. Derudover skal vi bruge rigeligt med bordplads til anretning – dette kan være i form af klapborde, der stilles op. Er der ikke adgang til køkkenfaciliteter på stedet, skal dette allerede meddeles i første forespørgsel.

Ved bestilling af catering til større arrangementer hos Norevent er det obligatorisk at tallerknerne også skal bookes hos Norevent for at sikre den røde tråd i anretningen.

Derudover kan vi også være behjælpelige med udlejning af unik service, herunder glas, bestik, servietter og tilbehør til borddækningen. Servicen kan kun lejes i forbindelse med catering leveret af Norevent.

Det endelige antal skal sendes til: service@norevent.dk senest 7 hverdage før arrangement.

Har I en toastmaster skal denne sørge for at lægge en plan inden dagen. På dagen skal han/hun kontakte vores kokke i køkkenet og sammen lægger de den endelige plan for aftenen.

BETALING OG BEKRÆFTELSE

Ved større arrangementer opkræves et depositum svarende til cirka 20% af den samlede faktura ved endelig bekræftelse af arrangementet. Den sidste del af fakturaen fremsendes senest 5 hverdage efter afvikling.

AFBESTILLING

Afbestilling af selskabsarrangement kan rettidig ske skriftligt på mail til: service@norevent.dk inden 4 uger – dog tilbagebetales depositummet IKKE.

Ved afbestilling af hele arrangementet senere end 4 uger før arrangementsdatoen gælder følgende regler:

  • Inden 7 hverdage før arrangementets afholdes, kan Norevent kræve godtgørelse der svarer til 50% af prisen for det bestilte antal gæster
  • Senere end 7 hverdage før arrangementets afholdes, kan Norevent kræve godtgørelse der svarer til 75% af prisen for det bestilte antal gæster